Vaše nejčastější dotazy

Rádi odpovíme na jakékoliv dotazy

Výsledky se mohou lišit, ale obecně můžete očekávat pozitivní změny během prvních 3-6 měsíců.

Frekvence publikování závisí na vašich konkrétních cílech a cílovém publiku, ale obecně doporučujeme minimálně 3 příspěvky měsíčně.

Klíčem je rychlá a profesionální reakce. Každou negativní zpětnou vazbu brát jako příležitost k zlepšení a ukázat zákazníkům, že jejich názor je pro vás důležitý.

Obsah bude přizpůsoben vašemu podnikání a cílovému publiku. Mohou to být například novinky o produktech, užitečné tipy a rady, průmyslové novinky, zákulisí vaší firmy a další tématický laděný obsah.

Používáme několik metrik, včetně počtu lajků stránky, dosahu příspěvků, angažovanosti (lajky, komentáře, sdílení), návštěvnosti webu z Facebooku, a pokud je to relevantní, konverzí z Facebook reklam.

Facebook je důležitým prvkem digitální marketingové strategie, který pomáhá zvyšovat povědomí o značce, angažovanost a může přímo zásadně ovlivnit prodej. ideální je kombinace s dalšími digitálními marketingovými taktikami pro nejlepší výsledky.

Časté dotazy